[vc_row][vc_column][vc_column_text] Het aan u geleverde apparaat is ondeugdelijk
U hebt een probleem met de Belastingdienst
Uw werkgever heeft u ontslagen
U wilt een klachtenbrief schrijven naar een instantie, maar weet niet hoe
U hebt een klacht over niet goed afgeleverd werk (van bijvoorbeeld een loodgieter)
Uw energieleverancier stuurt u ineens een (te) hoge nota
U hebt een klacht met betrekking op de garantiebepalingen
U bent het niet eens met de opgelegde verkeersboete

Als particulier kunt u met tal van juridische problemen te maken hebben. EurekaRecht begrijpt dat niet iedereen beschikt over de kennis en kunde om bepaalde juridische problemen op te lossen. Daarnaast weten wij uit ervaring dat velen niet weten waar te beginnen met het oplossen van een juridisch probleem. Het gevolg daarvan is dat het probleem blijft liggen terwijl er voor u wellicht meer uit te halen valt. EurekaRecht wilt dat voorkomen en adviseert, begeleidt en maakt u bewust van uw rechten.
Bij EurekaRecht bent u dan ook aan het juiste adres als het gaat om:

  • Beoordelen van een (arbeids-)contract;

  • Consumentenkoop;

  • Bezwaar- en beroepschriften opstellen;

  • Procederen bij de kantonrechter;

  • Zaken aanbrengen bij de geschillencommissie;

  • Schrijven van uiteenlopende brieven naar verschillende instanties.

[/vc_column_text][vc_column_text]De hierboven genoemde voorbeelden zijn slechts een kleine greep uit de vele problemen die u kunt hebben en waarbij wij u van dienst kunnen zijn. Mocht u advies wensen over andere zaken dan hierboven vermeld dan kunt u contact opnemen met ons via het contactformulier. Wij beoordelen vervolgens of wij uw zaak in behandeling kunnen nemen.
Mocht dat uitgesloten zijn dan maken wij gebruik van ons breed netwerk van deskundige partners waar wij u naar door kunnen verwijzen.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row el_class=”center”][vc_column css=”.vc_custom_1443515900684{padding-bottom: 20px !important;}”]Ga naar Tarieven[/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column]

Gratis intakegesprek

Zodra wij uw aanvraag ontvangen hebben zullen wij binnen 24 uur contact met u opnemen voor een vrijblijvende telefonische intake. Mogelijke vervolgstappen worden dan met u besproken.

[/vc_column][/vc_row]