Hebt u een juridische vraag?

Hieronder treft u een aantal veelgestelde vragen aan. Omdat dit een greep uit de veelgestelde vragen is, kan het zijn dat uw vraag er niet tussen staat. Schroom niet en neem contact met ons op om uw vraag alsnog te stellen.
U kunt daarvoor gebruik maken van het onderstaand contactformulier. Wij zullen dan uw vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden.


FAQ’s


  • Waar kan ik een recensie plaatsen?


    U kunt uw recensie opsturen d.m.v het invullen van het contactformulier. Uw recensie zal dan zo spoedig mogelijk op de website geplaatst worden.

  • Ik heb een rechtsbijstandverzekering, mag ik dan alsnog EurekaRecht inschakelen?


    Ja, Het Europees Hof van Justitie heeft bepaald dat u als rechtsbijstand verzekerde uw eigen rechtshulpverlener moet kunnen kiezen. U hoeft dus niet per definitie aan te kloppen bij een jurist die de verzekeraar aan u wilt toekennen. Uw verzekeraar zal, wanneer u kiest voor een eigen jurist, de (redelijke) kosten die daaruit voortvloeien mogelijk moeten vergoeden.

  • Kan ik bij EurekaRecht ook voor gratis juridisch advies terecht?


    Dat is afhankelijk van de aard en omvang van het geval. U kunt vrijblijvend contact met ons opnemen om uw situatie voor te leggen.

  • Werkt EurekaRecht met een inkomensdrempel?


    Nee, u kunt altijd voor juridisch advies bij EurekaRecht terecht, ongeacht uw inkomen, als het gaat om zaken die binnen ons werkgebied vallen.

  • Werkt EurekaRecht ook op basis van 'no cure , no pay'?


    Het ‘no cure, no pay’ beginsel is in Nederland relatief nieuw. EurekaRecht werkt niet op basis van dat beginsel. Echter, wij streven er ten alle tijde naar om uw zaak tot een goed eind te brengen. Transparantie daarin staat dan ook hoog in het vaandel bij ons.

  • Is juridische bijstand door een advocaat verplicht?


    Een advocaat is een jurist. Echter, niet elke jurist is een advocaat. In sommige gevallen is bijstand door een advocaat verplicht. In veel gevallen is dat niet verplicht en mag een andere jurist uw belangen behartigen.

  • Wat is de levertijd van mijn documenten?


    Dat is afhankelijk van betreffende document(en). Echter, het streven is om documenten binnen 1 tot 2 weken na betaling te leveren.

  • Mocht ik na de opdrachtbevestiging en na betaling nog wijzigingen door willen voeren, kan dat?


    Na het eerste revisiemoment mogen er wijzigingen doorgegeven worden per e-mail (wanneer het wenselijk is mag het ook telefonisch doorgegeven worden).

Stel uw vraag


Uw naam (verplicht)

Uw e-mail (verplicht)

Rechtsgebied

Uw vraag

EurekaRecht maakt gebruik van cookies. Klik op Details..

Voor de volledige werking van onze website plaatsen wij cookies op uw computer. Daarnaast gebruiken wij cookies voor statistieken en andere doeleinden die ons helpen inzicht te verkrijgen in het gebruik van de site, zodat wij u beter van dienst kunnen zijn. U kunt het gebruik van cookies instellen in uw web browser en bestaande cookies verwijderen. Voor meer informatie over de gebruikte cookies en cookies in het algemeen raadpleeg onze Cookie statement..

Sluiten